Modeshow á la carte!

Idag är det söndag, slampig söndag. Yes, I said it!

Igår hade jag en liten bjudning på Rydsvägen 42B. Ett samkväm med diverse alkoholhaltiga drycker involverade. Det shotades från navlar och andra pubertala saker som vi intellektuella och sofistikerade akademiker roar oss med. Idag är min lägenhet inte bara fylld av tomma ölburkar, utan även av diverse kvinnoplagg. Så dagen till ära har jag tagit vara på dessa och tänkte bjuda er på en liten modeshow med tema “hittegods”. Med detta vill jag också bevisa att jag bejakar kvinnan inom mig. Tyra, I’m gonna blow your mind *vickar fram och tillbaka med huvudet och låter som en kaxig, afroamerikansk kvinna*.  


Först ut är ett svart linne med spetsaxelband. Kinky, kiny!


Ohh, där ja! Gimmie some luuuv, babe!
Wanna lick a ma lallipapp?


En grå yllekofta på det. Gosh, jag fullkomligt dryper av sex och lusta.


Djuriskt sexigt! Graowr!


En tunn, svart och långärmad tröja som förmodligen avslöjar lite bröst om man har stora sådana. Av parfymlukten att döma tillhör tröjan troligen en ung kvinna med en gravitationsförnekande byst.


Blotta lite axel. Visa lite hud. That’s the way aha, aha, I like it!


Den här svarta koftan med silverspännen var lite problematisk att få på sig. Jag kompenserar det hela med en oemotståndligt inbjudande pose.

Det var allt från min modeshow à la carte. Puss på er sötnosar!

P.S. Glöm inte att mellanmjölk stärker din benstomme! D.S.

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Modeshow á la carte!

  1. Zabina says:

    Du har helt rätt om min lukt, det ÄR min tröja!

Leave a Reply

