Topp 3 – Kristina Lugns frisyrer

Idag ska jag lista poeten och skådespelerskan Kristina Lugns tre snyggaste frisyrer!

3.

Det som är så tilltalande med denna frisyr är samspelet mellan ögonen och luggen. Det röda stålullet lämnar liksom inte precis allt att avnjutas av åskådaren, utan lite får fantasin ta hand om. Det blida, nästan pillemariska, leendet adderar också något väldigt tilltalande. Nästan lite sängkammarblick! Mystiken i att luggen ligger som ett sönderrivet draperi över ansiktet gör henne näst intill oemotståndlig.

2.

Återigen gömmer sig ögenen blygsamt bakom luggen. På denna bild har Kristina dock kammat mittbena och ner över axlarna svallar håret som två eldröda vattenfall. Man får lite mer ansikte mellan de öppna gardiner som utgör hennes vackra hår. Märk väl likheten med Janick Gers, en av Iron Maidens 700 gitarrister… eller tre… (Se bild på Janick längre ner i detta inlägg).

1.

Jag vet inte varför just den här bilden hamnar överst men hon måste ju lyckats bra med kamningen när jag plötsligt får en oerhörd lust att låsa in mig på en toalett och synda vid anblicken av hennes ansikte. Kristina Lugn is a FOX!

Och här har vi då Janick Gers…eller är det i själva verket Kristina Lugn som är Iron Maidens tredje gitarrist?

Kristina Lugn?                                  Janick Gers?

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Topp 3 – Kristina Lugns frisyrer

  1. angie says:

    fast jag skulle ändå säga att den översta bilden är den mest sensuella.. hon har verkligen fått till en kom-och-ta-mig-blick.. det fattas para ett litet pekfinger vilandes på underläppen. Mums!

  2. Emma says:

    hahaha jag avlider! xd

Leave a Reply

