Dagens gästbloggare – Riddar Kato!


Mitt namn är Kato. Riddar Kato!

Jag hade väl mest tänkt att berätta om hur min dag varit här i landet utanför. Det har varit kallt och mörkt som i röven på en isbjörn. Jag började dagen med att smörja min järnklo för att sedan kasta knivar på alla äckelbarn utanför borgen, som jag för övrigt förvandlat till fåglar. Usch… jag hatar barn!
Dagens mest otippade händelse måste ändå varit när Tengil Befriaren från Törnrosdalen kom på besök. Jag blev så paff att jag nästan satte hjärtat i halsgropen, men så kom jag på att jag inte har något hjärta…

Well, jag har lovat Jonas några traditionsenliga inslag här på bloggen så var så goda:

Topp 3 – Personer jag vill se lida en smärtsam och långsam död
1.Mio
– Han är ett fult äckelbarn som berövat mig rollen som protagonist, d.v.s som huvudperson, i Astrid Lindgrens annars potentiellt satanistiska verk Mio, min Mio.
2.Jum-Jum  
– Kan man ens heta så? Han är dessutom utan tvekan homosexuell! Varför fick en homosexuell äckelunge med ett namn som som låter som om det vore en skogsmus eller ekorre spelas av Oscarsbelönade Christian Bale?
3.Nonno
– Alltså, Nonno och hans jävla flöjt! Nästa gång jag ser den lille lymmeln ska jag ta hans fula flöjt och köra upp den i röven på honom!

Tillåt mig även göra reklam för min senaste blocketannons. Jag säljer min köttätande kanin Belsebub för kanonpris! Kan även gå med på att byta honom rakt av mot en oskuldsfull barnasjäl.

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Dagens gästbloggare – Riddar Kato!

  1. Anna says:

    Du kanske vill byta?

Leave a Reply

