Min älskade!

Jag skulle vilja presentera min flickvän för er läsare…

Jag träffade Bea för ungefär 8-10 år sedan och jag kan väl inte säga att det var kärlek vid första ögonkastet, utan vi var tvungna att lära känna varandra först. Det var väl först när jag fick doppa korven i Bea och smaka lite på ‘na som jag faktiskt insåg hur underbar hon var. Hon var så underbart fet och kladdig!

Idag älskar jag Bea och vi har svurit varandra trohet tills dess att grillsäsongen är över…

Jag älskar dig Bea Lohmander ❤

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Min älskade!

  1. hahahah, du är fan go’

Leave a Reply

