Lilla lilla Jonas

När jag var liten var jag inte riktigt som alla andra barn. Mina föräldrar försökte förgäves få mig att passa in men det var liksom hopplöst. De lät mig slutligen bara vara som jag var och det var ju då jag var som lyckligast. Men jag växte ifrån den där osäkra perioden till slut, som präglades av ovisshet kring vem jag egentligen var, vilken grupp jag egentligen tillhörde och vem jag skulle komma att bli som vuxen. Idag är jag mer säker på min identitet än jag var för alla dessa år sedan och kan se tillbaka på den tiden med ett leende.

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Lilla lilla Jonas

  1. Dova says:

    Du var min lilla prinsessa 😀
    Jag försökte inte få Dig att passa in, bara att Du skulle vara som jag ville ha Dig…
    Men inte ens det gick 😉
    Men tänk så bra Du blev trots det!!!

Leave a Reply

