Onanisten Usama

Jag såg tidigare väldigt negativt på det amerikanska folkets firande efter Usamas död. Men jag visste inte vad han faktiskt hade gjort. 11 september känner vi alla till – sedan försvann han. I tio år letade man efter denne man och utlovade enorma summor pengar om man kunde hitta honom. Jag föreställde mig hur han satt i ett litet underjordiskt rum och smed planer om hur han skulle ta över världen med våld av ett mått mänskligheten aldrig tidigare skådat. Men så kom det fram; Usama Bin Ladin har suttit i tio år och RUNKAT! Han har alltså suttit, väl gömd från omvärldens alla strålkastare, och tittat på mängder av porr. Såhär såg New York Post ut häromdagen;

Enligt en undersökning genomförd av CNN så tror 61% av USAs befolkning att Usama Bin Ladin är i helvetet, och är det där han är så förtjänar han det. Jag kan ta att han sätter eld på två skyskrapor, men att han sitter och runkar i tio år, det är inte okej! Och efter tio år, runkandes i sin masturban (haha) fick han sig till slut ett skjut; ett dödande sådant!

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

