Medeltidsinvasion!

DET HÄR ÄR HELT FUCKING CRAZY!

Kära bloggläsare, jag är livrädd! Om det här av någon anledning skulle vara mitt sista blogginlägg, min sista dag i livet, så vill jag passa på att säga att jag älskar er alla! Jag befinner mig inlåst på mitt pojkrum i mina föräldrars hus i Arboga och har intagit fosterställning. Jag känner på mig att slutet är nära!

Det här kräver ett förtydligande, jag vet… såhär ligger det till:

På något vänster har människor från medeltiden lyckats ta sig till nutiden och invaderat Arboga! Arboga var en viktig handelsstad på 1400-talet, och kanske tror de att Arboga är lika viktigt idag och försöker ta över staden, jag vet inte… Det gör ingen skillnad när jag försöker förklara för medeltidsmänniskorna att Arboga idag har ungefär lika mycket betydelse för svenskt näringsliv och handel som mina bajskorvar har för Barrack Obama. Han skiter fullständigt i att jag har en besvärlig mage! Han vet inte ens om att jag finns!
Men trots detta är medeltidsmänniskorna kvar och förpestar min kära barndomsort! Det är gycklare, riddare, säljare av diverse medeltidsartiklar, mjödmakare och nyckelharpsvirtouser ÖVERALLT! Burdusa män med fiskrester i skägget! Och i spetsen av detta ondskefulla korståg står den ondaste och mäktigaste medeltidsmänniskan av dem alla: NORDMAN! En ljusglimt å andra sidan är att jag inte ännu sett till Björn Hellberg a.k.a Mr. Medeltid!


Djävulen själv!


Den fruktade tyrannen Björn Hellberg! Låt er inte luras av hans söta yttre!

Jag har nu bestämt mig för att ta modet till mig och bege mig ut i medeltidens Arboga för att dokumentera denna hemska verklighet, så att eftervärlden får se vilka hemskheter vi fick vara med om! Det här kan vara sista gången jag skriver, och om så är fallet så är min sista önskan att ni läsare fortsätter bedriva min kamp mot medeltidens invasion! Jag har investerat alla mina besparingar i organisationen Front Mot Medeltid. Gå med och ta upp kampen mot medeltiden innan det är för sent! Detta kan vara början på världens undergång!

Jag återkommer med bild- och filmbevis!

Yours only
Milkaddiction
11/8 2011

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

