Jag har en snopp.

Jag har en snopp. Eftersom att min snopp är min stolthet, min nyckel till framgång och det som nästan uteslutande definierar vem jag är, så är det viktigt att se till att snoppen mår bra. För att en snopp ska må bra så behöver den öl, fotboll (gärna att man spelar på stryktipset), snygga tjejer med stora bröst, poker, kött, pulveriserat kosttillskott och Call of Duty (eller typ videovåld kanske). Det sämsta för en snopp är cider, Sex and The City, shopping och Gudrun Schyman. Ibland kan snoppen krympa för att den känner sig rädd och vilsen. Då måste jag skrika och gapa så att snoppen blir lång och lugn igen. Ibland kan jag behöva slå någon också. Om snoppen mår bra så skickas signaler till hjärnan som gör att jag gör smarta saker och blir rik och samvetslös. Då blir snoppen stolt och hård som sten.

Ja, så nu vet ni hur det är att ha en snopp. Så är det för alla som har en snopp.

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Jag har en snopp.

  1. Dova says:

    Aha! Vilken ögonöppnare 😉

Leave a Reply

