Jonas liv up close – ett kollage av några väl valda bilder från min gamla mobil…

DSC00015
Det smakade bra, tack! 🙂

DSC00033
Jag som Voldemort under SOF 2011. Otroligt innovativt med nylonstrumpan över huvudet för att få den rätta looken! Man kan också se att jag håller i en Smålands 5,2. Detta kan tyckas olämpligt i en parad som barnfamiljer beskådar. Jag vill dock till mitt försvar säga att jag drack upp den innan paraden börjat. Sen om barnen ryggade tillbaka på grund av mitt utseende eller på grund av min malt- och jästdoftande andedräkt, det kan man endast spekulera kring.

DSC00066
Dennis spelar gura och Robin spelar sax på en balkong i Göteborg, sommaren 2011.

DSC00070
Sommaren 2011 tog jag fram sticksågen och skyddsglasögonen. Sedan gick jag runt, sågade lite, poserade lite och kände mig händig. Testosteronet fullkomligt flödade!

DSC00077
Även i Örnsköldsvik flödade testosteronet sommaren 2011. Jag, min vän Robin och hans bror Rickard fiskade. Självklart svor vi en hel del och bröt nacken av varenda fiskjävel! Sedan åt vi våfflor med sylt och grädde.

DSC00106
Backstage med Beethoven, hösten 2011. Spelade honom i ett sådant här så kallat studentspex.

DSC00132
Jag provade på en ny stil inne på Intersport. Plötsligt fick jag en oerhörd lust att käka varmkorv och skrika på ungarna i närmsta knattelag.
DSC00178
I took a nap in a lap. A laptop.

DSC00199
BATMAN KOM TILL ARBOGA!!! Jag sket på mig! 😀

DSC00204
Jag och min systerdotter Tuva var tuffa i solbrillor sommaren 2012. Hon har på sig mina och jag hennes.

DSC00219
Peder och Robin ollar på Solnas gator.

DSC00243
SkÖLjmedel! Det gäller att man smörjer kråse’, likväl som det man ska ha påse’!

DSC00278
Just det! 😦

 

 

 

About milkaddiction

Alldeles för komplex för en kort beskrivning...
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

